Hur arbetar besöks- och upplevelsenäringar strategiskt med marknadsföring och kommunikation i en föränderlig tid? Den 29 september kl. 12.00 bjuder eXpression Umeå in till ett samtal där denna fråga diskuteras.
Möt Jerry Engström (Friluftsbyn, Höga kusten), Anna Axelsson (Mat och Event, Umeå) och Sara Gustavsson (Destinationsbolaget Visit Umeå), i ett samtal om den gångna vårens och sommarens kommunikations- och marknadsföringsstrategier. Vad visade sig framgångsrikt, vad gör de aldrig om, och hur tar de höjd inför en höst och vinter som sannolikt fortsatt kommer att präglas av coronapandemin?
Samtalet livestreamas via eXpression Umeås facebook. Länk till eventet hittar ni här.
Samtalet modereras av Annakarin Nyberg och genomförs inom ramen för projektet Framtidens hållbara besöksnäring som är en del av Tillväxtverkets satsning kunskapsutveckling i coronapandemin.