fbpx

Besöksnäringen i samtal om strategisk kommunikation

Besöksnäringen i samtal om strategisk kommunikation

Hur arbetar besöks- och upplevelsenäringar strategiskt med marknadsföring och kommunikation i en föränderlig tid? Den 29 september kl. 12.00 bjuder eXpression Umeå in till ett samtal där denna fråga diskuteras. 

Möt Jerry Engström (Friluftsbyn, Höga kusten), Anna Axelsson (Mat och Event, Umeå) och Sara Gustavsson (Destinationsbolaget Visit Umeå), i ett samtal om den gångna vårens och sommarens kommunikations- och marknadsföringsstrategier. Vad visade sig framgångsrikt, vad gör de aldrig om, och hur tar de höjd inför en höst och vinter som sannolikt fortsatt kommer att präglas av coronapandemin?  

Samtalet livestreamas via eXpression Umeås facebook. Länk till eventet hittar ni här

Samtalet modereras av Annakarin Nyberg och genomförs inom ramen för projektet Framtidens hållbara besöksnäring som är en del av Tillväxtverkets satsning kunskapsutveckling i coronapandemin. 

Senaste inläggen från framtidens hållbara besöksnäring

Guider

Så blir din kundsegmentering relevant

Nyheter

Lyhörd, kreativ och flexibel kommunikation

Guider

Så bidrar statistik och analys till hållbart företagande

Nyheter

Pandemi och tillit lägger grund för nya affärsmodeller

signa upp för vårt nyhetsbrev

Mode, arkitektur eller design? Skriv in din mailadress och ange dina preferenser så får du en notis när ett nytt inlägg matchar dina intressen.